Fitness roláda

Počet kusů: 6 - 8 ks

Doba trvání: 30 min

Potřebujeme: pečící papír

 

Orientační kalorické složení (záleží na druhu proteinu, pudinku, množství medu atd):

845 kcal (1 ks: 106 kcal)

Bílkoviny: 119 g (1 ks: 15 g)         Sacharidy: 86, 5 g (1 ks: 11 g)          Tuky: 11, 3 g (1 ks: 1, 4 g)

 

Ingredience:

Nízkotučný tvaroh                2 kusy

Bílky                                       4 kusy

Vejce                                      1 celé

Kypřící prášek                        1 balení

Protein                                    30 g

Jahody, maliny aj.                  1 hrnek

Pudink                                     1 balení

Mléko na pudink                     1/2 litru

Sladidlo do pudinku - med (stévie, agáve aj)

(lze přidat cokoliv: chia semínka aj)

 

Postup:

Nejprve si vyšleháme bílky, pak přidáme 1 tvaroh a celé vajíčko, poté protein a kypřící prášek.

Vše smícháme dohromady a směs vylijeme na pečící papír a dáme do vyhřáté trouby na 180st, pečeme cca 4- 10 minut (potřeba sledovat).

Uvařený pudink smícháme s tvarohem a ovocem, vylijeme na hotové těsto a smotáme do rolády (pokud je směsi více- odeberte a použijte do misky jako běžný pudink). Zde buďte opravdu opatrní aby se těsto nepřetrhlo. Doporučuji vít těsto z jedné strany a překlopit dovnitř a poté to stejné z druhé strany.

Roládu vložíme do lednice a necháme zatuhnout.

 

Dobrou chuť :-)