Fitness bábovka

Počet: 16 ks

Doba trvání bez pečení: 15 minut

Potřebujeme: formu na bábovku (lze dát do jakékoliv formy)

 

Orientační nutriční hodnoty:

2118 kcal (1 ks: 132 kcal)

Bílkoviny: 184 g (1 ks: 11, 5 g)          Sacharidy: 274 g (1 ks: 17 g)         Tuky: 46 g (1 ks: 3 g)          Vláknina: 26, 5 g (1 ks: 1, 5 g)

 

Ingredience:

Tmavá část                                                                  Světlá část:

Špaldová mouka hrubá   300 g                                    Nízkotučný Tvaroh                 250 g

Prášek do pečení             1 ks                                       Bílý Jogurt                              150 g

Protein                              30 g                                       Vanilkový pudink                    1 balení

Nízkotučné mléko            200 ml                                   Vejce                                       1 ks (nebo stačí 1 žloutek z vajíčka tmavé části)

Kokosový olej                   2 lžíce                                    Protein                                    30 g (ideálně vanilkový)

Med (nebo jiné sladidlo)  4 lžíce                                      

Vejce                                 3 kusy

(lze přidat kakao, nasekané vlašské ořechy, kokos atd.)

 

Postup:

Předehřejeme si troubu cca na 180 stupňů.

Tmavá část: rozmícháme vejce s medem dohromady a poté přidáme další ingredience a vytvoříme těsto.

Světlá část: rozmícháme tvaroh a jogurt a poté přidáme další ingredience.

Formu vymažeme kokosovým olejem a vysypeme moukou.

Těsta naléváme nejprve z tmavé části, pak světlou a na závěr opět tmavou

Dáme do předehřáté trouby a pečeme 50 - 60 minut. 

Jak poznáme, že je bábovka upečená? Strčte do bábovky dlouhou špejli až dolů a nesmí se vám těsto na ni příliš lepit.

Necháme vychladnout a můžeme podávat.

Tip: Pokud si to chcete zpestřit, můžete na ozdobení přidat ovoce (já dala pomeranč a posypala skořicí) a pokapat ovocným sirupem nebo medem :-)

 

Dobrou Chuť :-)